رئیس موسسه تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه دانشگاه تبریز:

 انقلاب اسلامی ایران پیونددهنده انقلاب مقاومت با انقلاب امید بود

«فرشبافیان» گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست پیوند محکمی بین انقلاب مقاومت با انقلاب امید ایجاد کند
کد خبر: ۶۲۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 04November 2023

 انقلاب اسلامی ایران پیونددهنده انقلاب مقاومت با انقلاب امید بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «احمد فرشبافیان» رئیس موسسه تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه دانشگاه تبریز در نشست بصیرت افزایی و روشنگری «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش اظهار داشت: استکبار جهانی سال هاست با اقدامات خود بدنبال تحقیر کردن انسان ها و تغییر ماهیت و هویت آنهاست.

وی بااشاره به دلایل عقلی و منطقی دشمنی جمهوری اسلامی با نظام سلطه و آمریکا افزود: آمریکا با ایجاد جرثومه فساد یعنی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه خواستار این بود که مسلمانان دشمن اصلی خود را که آمریکاست از یاد ببرند.

فرشبافیان در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه محرکه انقلاب مقاومت و انقلاب امید بود گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست پیوند محکمی بین انقلاب مقاومت یعنی عاشورا با انقلاب امید یعنی ظهور ایجاد کند که امروز بعضی از کشورها باالهام از همین انقلاب در راستای پیروزی جبهه حق تلاش می کنند.

این مدرس دانشگاه به ویژگی های جبهه استکبار اشاره و خاطرنشان کرد: ارتباط با نظام سلطه بی نفع باضرر است که متاسفانه بعضی از کشورهای منطقه حاکمیت جبهه کفر و طاغوت را بر خود پذیرفته اند اما باید بدانند امید و تکیه بر استکبار چیزی جز زبونی و اضمحلال به همراه نخواهد داشت.

رئیس موسسه تحقیقاتی قفقاز،آناتولی و آسیای میانه دانشگاه تبریز استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل مستکبر و ظالم را از ویژگی های برجسته جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز محور مقاومت مستحکم تر و منسجم تر از گذشته از آرمان فلسطین دفاع کرده و به پشتوانه این وحدت به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار